1 - Opret Indkøbsordre
2 - Afgiv ordren
Du får så mulighed for at skrive en besked, vælge adresse, emne, om der skal sendes en kopi til afsenderen og vedhæfte en eller flere filer.
Hvis du ikke ønsker at sende en besked på nuværende tidspunkt, kan du trykke på "Annuller". Ordren vil så stå som "Afgivet" men leverandøren får ingen besked om den. Hvis du senere vil sende beskeden, kan du trykke på ikonet af en lille konvolut:
Leverandøren modtager så følgende e-mail:
Indkøbsordren er vedhæftet som en PDF:
OBS: Som mange andre skabeloner i INEXTIA, kan opsætningen af indkøbsordren også tilpasses i Word og indstilles som standard skabelon til indkøbsordre, i "Opsætning". Læs mere om det her: Indkøbsordre rapportskabelon
3 - Modtag ordre
Næste og sidste skridt er at modtage ordren. Når varen modtages, trykkes der på modtag:
Her kan vælges om alle vare er modtaget eller om de er delvist modtaget. Ved delvis modtagelse, kan yderligere varer modtages senere.
Kommentarer
0 kommentarer
Artiklen er lukket for kommentarer.